21 Aralık 2012 Cuma

TELETABİLİ BEBEK YELEĞİ





           Arkadaşlar ben bu yeleği bebeğimin cinsiyeti henüz belli değilken ördüğüm için bu renkleri kullandım.Sizler isterseniz başka renkleri kullanabilirsiniz;ayrıca bebeğim doğduğunda hemen giyebilsin diye biraz küçük yapmıştım. Sizler zincir sayısını artırarak modelinizi daha da büyütebilirsiniz.

          Öncelikle 30 adet gevşek olarak zincir çekiyoruz ve dün kabartmalı yelekte anlattığım gibi zincirdeki boşluklara tek tek batarak şişimizde ilmekler oluşturuyoruz yine 5 yada 6 sıra lastik örüyoruz. Bir kaç sıra düz çıktıktan sonra kenardaki ilmek sayısını eşit olarak ayırarak modeli koymaya başlıyoruz,modeli koyarken yapacağınız tek şey ayakların başladığı yerde beyaz renk ipi değilde istediğiniz renk ipi kullanmanız.yaka ve kol kısmını tamamlayınca yeleğinizin etrafını tığ yardımıyla çevirirseniz yelek daha hoş duracaktır.Plastik düğme yerine ip düğme kullanmak isterseniz, benim yaptığım gibi bir iğneye  ip geçirip ipin uçuna ortası geniş bir düğüm atacaksınız ve ortasındaki delikten iğneği tek yönde sürekli geçirecek düğme şeklini alıncaya kadar devam edeceksiniz.Yeleğinizin modeli tamamlandığında iğneye koyu renk (ben siyah kullandım) ip geçirerek teletabilerin etrafını çevireceksiniz,tüm işlem bu!

iyi günlerde kullanın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder